13:09
תשומת הלב! חמש המלצות הטובות ביותר שיגרום למין עוצרי נשימה

סקס הוא אחד הכי הרבה בילוי נעים, שהמציא את האנושות. אבל זה לא יש נתון, וחיי המין שלך תמיד נחוצים לְשַׁפֵּר. סקס לא רק תחושות נעימות, הוא גם תורם לחזק בריאות רגשית ופיזית.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. במיוחד בחירת אסקמנטל, אחד יקצה את הרמה ויאספו חברה מצוינת.

חיי מין רגילים - המפתח לאושר, צורה פיזית טובה, מאריך את החיים. זוגות, קבועים קיום יחסי מין, להכריז יותר רווחה והתנגדות מתח מאשר שלהם לא פעיל "עמיתים".

התוכן של המאמר

תמיד אומרים את האמת 2 להסביר בבירור את הרצונות שלך 3 סרבנים תבניות ואיסורים 4 התייעץ עם המטפל 5 הגדרת סדרי עדיפויות כראוי

מה אתה עושה כש מרגיש כי חיי המין הפך לא מעניין ושגרתי? לאבד עניין במין? טקטיקה לא חוקית. חיים אינטימיים תמיד צריכים לטפס משהו מעניין וחדש, כך שהוא ישחק בצורה חדשה. חמישה מוצגים להלן טיפים אוניברסליים שיהפכו את המין שלך טוב יותר.

תמיד לדבר את האמת

אפילו לא מסתכלים צד מתוק! אם הכל הלך למין, ספר לי על זה ישר, ולבקש מהשותף לעשות את אותו הדבר. דרכים שונות בעיה זו אינה לִפְתוֹר. אם אתה רוצה להכפיל את הזמן על משחק מקדים, לא שותק - ספר לי על זה. שיפורים לא יהיה כל עוד אחד מכם נשאר כנה.

הפסקה השנייה שבה צריך להיות כנים, זה אומר את האמת על תפקוד של שלך אורגניזם במין. מנגנון ההתרגשות עבור כל אדם שונה, ואם יש לך כמה מורכבות על ידי אורגזמה או הגעה במצב הרוח הרצוי, לא להסתיר של זה. אתה צריך יותר נשיקות? סימולציה ידנית? ראייה אוראלית? לֹא לשכוח להשמיע את המשאלות שלך. בסופו של דבר, השותף אינו רויר, הוא לא יכול לדעת מה חסר.

אתה יכול להיות ביישן, כאשר דנים בנושאים אינטימיים כאלה, אבל חשוב לזכור כי הכי טוב בנוי על תקשורת ופשרה. מביך במיוחד לדבר על זה הראשון פעמים, אבל אז זה יהיה מרתק ואף עליז בשבילך תחביב. בתהליך של סקס אתה יכול לשלוט על המצב, מבקש שותף איך הוא אוהב.

ברור להסביר את הרצונות שלך 2

סעיף זה הוא מצטלב עם משהו עם הקודם. עם זאת, אם הראשון מרמז יותר דיון על הבעיות, אז שנית - דיון של תשוקות. אם אתה רוצה יותר אוראלי חיבה, אז כל זה אני צריך לומר: "אני רוצה (-A) יותר אוראלי חיבה". העובדה היא שכאשר לדבר על הרצונות שלך, אנשים בדרך כלל להוסיף משהו כמו: "אתה אני ליטוף אוראלי, ואני עיסוי. במקרים מסוימים, מלטפות הדדית הן טוב, אבל לעתים קרובות אנשים רוצים לקבל משהו, ועל זה לא בדיוק מה שהוא עצמך רוצה.

לדוגמה, אתה רוצה סקס אוראלי, ובתמורה מציע עיסוי. לפעמים אתה לא רוצה לעשות עיסוי, אבל מציע את זה למען קבלת הנאה אוראלי. אמר רק על הרצונות, ולא לשלוח תוספת. הנאה צריכה להיות בשם משהו, לא בניגוד.

לדבר בגלוי, מה שאתה רוצה להיכנס למיטה הוא צעד עצום לקראת שיפור חיים אינטימיים. לעולם אל תשכח כי בשום פנים ואופן לא ענקית היו, לא תוכל לממש לחלוטין בחדר השינה.

להשליך דפוסים ואיסורים 3

הדרך הטובה ביותר לשפר סקס - תמיד למלא אותו עם תוכן חדש. להמציא אחד חדש בכל פעם התסריט אשר מחליטים לפעול, עבור לתנוחות חדשות ומקומות חדשים, כדי לא לתת סיכוי אחד רגיל לשלוט חיי המין שלך.

גם לא לחפש בצע סעיף תרחיש פורנוגרפיה. שם הכל מוצג צורה מוגזמת ולא טבעית. תמיד לחקור משהו חדש מעניין. שיטת ניסוי וטעויות - תהליך טבעי במין. בלעדיו זה לא יקרה כדי להשיג תוצאה טובה יותר.

עדיין חשוב - סרבן מאיסורים. זה מסובך. בהתחלה, אתה יכול להתחיל עם קטן, בהדרגה להעמיק מידת התחכום. הרחבה של האופקים - זה תמיד מגניב.

בישראל, יש מקום מכריע לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי Esquiten רק מלווים את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

תְכוּנָה המהירות של התרחבות זו אינה חשובה כלל, חשוב כי אתה בהדרגה Resound מאיסורים.

להמציא חדש תרחישים של המשחקים שלהם, ולהפוך אותם חלק מקודה שלך. לדוגמה, אתה יכול צפה איך השותף מאונן או להיפך ואז לחלוק רגשות. דיון זה עשוי גם להיות סוג של חלק שלך פרלודס.

צור קשר עם המטפל 4

לפעמים בעיות במין לבוא מבעיות בריאות. כמה תרופות (תרופות נוגדות דיכאון, שינה, מלב האלרגיות) יכול לגרום לבעיות בחיים אינטימיים, כולל תפקוד לקוי, בעיות עם אורגזמה, חוסר ליבידו. הרופא יכול לייעץ לאחרים, פחות צד תרופות כדי לתקן את ההשפעה של תופעות לוואי. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

קבעו סדרי עדיפויות נכון

בדרך כלל דברים, אשר אנו מכניסים עדיפות מושגות בדרך כלל. אם אתה מוגדר לפני עדיף לאכול מטרה, אתה בקרוב להיות בריא ורזה. אם אתה לשים לפנים היעד הוא ספוג יותר, תתחיל לישון לפני. אם אתה רוצה לשפר את חיי המין שלך, אתה תבלה זמן על זה הַשׁבָּחָה. לדוגמה, לשים מטרה מולך - כדי לקיים יחסי מין לא פחות פעמים בשבוע ו מקל על מטרה זו.

Просмотров: 254 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar