18:27
תכונות של עבודה על צריכה פסיבית

הצריכה היא שני מינים: פעילים ופסיביים. יש עדיין אפשרות מעורבת, אבל מאוחר יותר. שלא כמו צריכה פעילה, שבה הבנות עצמן בוחרות באיזה אדם לתקשר, הצריכה הפסיבית אינה מרמזת על האפשרות של בחירה. עבור איזה שולחן, הצרכן יושב לפתור אדם מיוחד מן הממשל, אשר משימות לבוא כדי להבטיח את כל דבר המבקרים היו בחברת מוסדות מקסימים ולא החמיצו. למעשה, עבודה כזו היא הרבה יותר פשוטה, שכן רוב הזמן בנות פשוט לשבת ולחכות למישהו מהם לבחור אורח או מנהל לא ייתן את הצוות לשרת שולחן מסוים.

מה זה עבודה

פורמט כזה של רווחים היא אופציה מצוינת לבנות שרק לאחרונה הגיעו לתחום הפנאי ורוצים להכיר את הדקויות של המקצוע. לצריכה פסיבית יש מספר תכונות שבהן יש צורך להכיר:

  • לא תהיה לך הזדמנות לבחור עם מי לתקשר, ואין אף אחד. גם אם האורח הוא איש ישן, שומן, מגעיל ורישיש, תצטרך לחייך ולבדר אותו. במקצוע זה, חשוב להיות מסוגל תקציר ולתפוס כל נציג של מין חזק רק כמקור של רווחים, אז יהיה קל יותר לשים לב לחסרונותיו.
  • אם בצריכה הפעילה, הנערה לא צריכה להיות אורח, כפי שהיא מציעה רק את החברה שלה, שממנו אדם מימין לסרב, אז עם פורמט פסיבי של הרווחים, המבקרים מחכים לעובדים הרבה יותר. הצרכן חייב לבדר גברים, להרשים אותם עליהם, ליצור אווירה של החג. רשמית, הלקוח "קונה" את הזמן של הילדה, לשלם עבור זה קוקטיילים אלכוהוליים. היא לא יכולה לסרב לזה, שכן הילדה מחויבת לספק את שירות האורחים שהוא רוצה (לבלות יחד עם השולחן). מתברר כי תקשורת לא בנויה על אהדה הדדית, אבל על תנאי של אנשי לקוחות, כלומר המבקר תת-מודע רוצה את הצרכן "עבד" קוקטיילים שלו, נהנה.
  • פלוס של צריכה פסיבית

    למרות העובדה כי חופש הפעולה של בנות מוגבל באופן משמעותי, בפורמט זה יש יתרונות משלה.

    ראשית, ההסרה מהאורח לא יכול להיות, כי הוא עצמו בוחר ילדה בעצמו. אם העובדים בלוחות יוצאים, האיש גם לא יכול לסרב לחברת הנערה, כפי שהוא אוסר על מדיניות המוסד. זה אומר שהוא רוצה אורח של זה או לא, הוא יצטרך להשתתף קצת כדי להרגיז ולטפל בך.

    שנית, אתה יושב ומנוחה, והכסף נוטף. אין שיעור קבוע על צריכה פעילה, אבל פורמט פסיבי כרוך בו. זה הגיוני, כי העבודה של הילדה לשלוט באנשים אחרים. גם אם מנהל המערכת של כל המשמרת לעולם לא שולח אותך לשולחן או לא יהיה אורח להזמין לעזוב את החברה, אז אתה עדיין מרוויח לפחות קצת כסף.

    שלישית, עבודה כזו תסייע לצבור ניסיון. בנות רבות לא יכולות להיכנס לתהליך של צריכה פעילה, קשה להם להבין את עקרון העבודה והתגבר על מתחם. צריכה פסיבית תסייע במהותו של המקצוע ולהתמודד עם פחדים.

    שבו אתה יכול להרוויח כסף על הצריכה פסיבית?

    כמעט כל המדינות של העולם כבר עברו לפורמט פעיל, אבל טורקיה וקוריאה לדבוק בהשקפות שמרניות על המקצוע הזה. אם אתה רוצה להכיר את הכיוון הזה של הפנאי, כדאי להתחיל עם המדינות האלה. אתה יכול גם ללכת למדינות ערב, עם זאת, זה צריך להיות זהיר כי בלבנון, למשל, הצריכה מרמזת זנות, ואת הילדה לומדת על תכונה זו רק על ידי עובדה.

    התחל הטוב ביותר עם טורקיה. בעלי מקומיים של מועדונים וברים לדבר רוסית היטב מעריץ לשתף פעולה עם בנות סלאביות. בנוסף, מעסיקים תורכיים מציעים תנאי חוזים נוחים.

    עבודה בקוריאה שונה במקצת מהתכנן הצריכה הרגילה. אין כל כך מוטות נפוצים ומועדוני לילה, אבל מטורף קריוקי ברים להשתמש פופולריות. במשימה, הצרכנים כוללים לא רק תקשורת, אלא גם את תחזוקת השולחן, שוקעת אורחים, פליינים ומתן שירותים נוספים נוספים.

    טיפים למתחילים
  • אחד.על הצריכה הפסיבית שווה לשים לב רבה לחיצוני. אתה צריך להתבלט בין המתחרים משהו, אחרת אף אחד לא יבחר בך. לזרוק איפור, שמלה בהירה, תסרוקת יוצאת דופן - נסה להפוך את התמונה שלך בלתי נשכח ומושך.
  • 2.אם הצריכה היא פסיבית, אז זה לא אומר שאסור לפלרטט עם אורחים מרחוק. קריצה, lickies שפתיים ותנועות אחרות ניתן להשתמש. העיקר הוא למשוך את תשומת הלב של גברים. נציגי הרצפה החזקה תמיד מגיבים תמיד "סימנים של תשומת לב".
  • 3.יש מוסדות שבהם פורמט העבודה המעורב מתורגל. משמעות הדבר היא כי כברירת מחדל במועדון או בר, הצריכה היא פסיבית, אבל אף אחד לא אוסר. הכל תלוי בבנדה עצמה. אם אתה רוצה להרוויח יותר, אז למה לשבת ולחכות עד שתתקשר. פעולה!
  • צריכה פסיבית היא הזדמנות להכיר את המקצוע קרוב יותר כדי להבין אם זה שווה לעשות את זה. עבור 3-6 חודשים של עבודה, אתה יכול לחקור את "המטבח הפנימי", כדי למשוך את כל הצ 'יפס ואת הסודות בהצלחה להרוויח באופן פעיל. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

    Просмотров: 258 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar