00:44
סקס באורתודוקסיה: עובדות מזעזעות על הנצרות

סקס וכנסייה - מחליק נושא. תראי, מה הכנסייה: הכנסייה יש זמן רב מוסדר את כל תחומי החיים האנושיים, ומין הוא גם חלק ממנו, ומשמעותי מאוד. לכן, הכנסייה ניסתה להסדיר את זה יותר מדי. לפעמים אפילו להשיג. לִפְעָמִים. לתפוס כמה עובדות מעניינות על זה.

התוכן של המאמר

1 עובדות מעניינות על מין ודת: ישו, חתונות ודצמבר

עובדות מעניינות על מין ודת: ישו, חתונות ו datatoroni

מפעל: ישו כמעט לא דיבר על סקס.

הרבה מה שנראה עכשיו איסור דתי, שהיה קיים מאז תחילת העולם, ועליו נאמר בתנ"ך - למעשה, אפילו לא הזכיר שם.

לדוגמה, ישו לא אמר דבר על הומוסקסואליות או על בעיות זהות מגדר, אז היום הרומי של היום, שסירב לברך נישואים חד מין, כך נגד הבוסים הולך שאתה יודע שאתה יודע.

ישו על סקס לבדו גם דיבר מעט מאוד: רק הזהיר לגבי חוסר רצון של תאווה ופוחתת של גירושין של גירושין. בעצם הוא תלוי עם העניים, הוא התייחס למחלתם, לפרק את הבעיות של דיכוי בין-ממדי, וכלל, כל אחי כאלה מוכווני.

וכיצד, די מיליטנט. עכשיו ישו מהווה היפי בעל שיער חום ארוך, שהוא טוב ואהבה. זה לא ידוע על chapelurs, כנראה שערו ממנו והאמת היתה ארוכה, אבל למעשה הוא אמר שהוא יהיה חרב, מתפשט חוטאים, והפרדת חוטאים מצדיקים. כֵּן.

ובאופן כללי, אם כך יחשוב (ותראה בעבר), ואז ישוע הוא הפוליטיקאי, והוציא להורג אותה מסיבות פוליטיות. משום שהתנגד למבוכה הדתית הקיימת שכבר מתחה ביקורת על אנשי הדת, ובכך רועדת את יסודות המדינה הישראלית.

לספק את הרצונות שלך בישראל בישראל, אם אתה מודל יפה מרוסיה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3500 יורו.

אנשים צעדו מאחוריו, הוא נעשה מסוכן, הנה והוציא אותו.

באשר למין - רוב האיסורים בנושא זה מגיעים ממנהיגים דתיים שהחלו להפיץ את הנצרות לאחר מותו של ישו. בקיצור, מעט בתוספת ומעט הועברו על מה שהמנהיג דיבר. מעולם לא היה זה, וכאן שוב.

העובדה השנייה: להיות נוצרי צדיק באמת בעידן של ההתחלה של הנצרות, היית צריך לגמרי לנטוש סקס.

הנוצרים הראשונים האמינו בבואו הבלתי נמנע של ישו של המושיע ולכן יצר יום רביעי שבו הכרחי. הם נוקשים ופרדו באופן קיצוני מן ההוראה היהודית לשעבר.

המשמעות היא בערך: מדוע צור קשר אחריות עולמית, כגון טיפול באישה, ילדים וביש משק הבית, אם סוף העולם מתקרב? בקיצור, העולם נשרף! איזו אהבה! עכשיו בהקשר זה, הכל השתנה, כמובן, עכשיו להיפך, סקס כמו הוד מלכות, ואת הסיסמה "העולם ברנס - בואו ננסה לכבוד זה".

וזה קרה מסנט פול, מנהיג כריסטיאן סליאן. זה היה שהוא כתב את רוב הברית החדשה. הוא האמין כי פרישות מובילה לאלוהים, כי זה מאפשר להתמקד במלואו על דברים רוחניים, לבטל את כל הארצי.

הקרובים השני לא קרה עכשיו, וגם לא אז (הוא עדיין שמר מאוד, לעתים קרובות מאוד, ב -1492, למשל), אבל הדגש על פרישות נשאר. לדוגמה, הונח כי אם יש לזוג כבר ילדים, הם קיימים יחסי מין לעשות את זה נראה יותר לא יותר.

את העובדה השלישית: במהלך אלפי השנים הראשונות של קיומו של הנצרות (כלומר, עד המאה העשירית), לנצרות לא היתה שום קשר לנישואין.

פתאום, כן? זאת בשל העובדה כי נישואים בתחילה - רק האיחוד הכלכלי של שתי משפחות (ללא קשר לעושר, למעשה, אנשים של מוצא פשוט רק בקלות, אלא גם את mesallians לא היה בלתי אפשרי: הנערה לא תתחתן עם אדם שאינו מסוגל לספק את זה, האיש לא ייתן לי לקחת בחורה מסכנה אשר יהיה מזויין ולא יביא שום דבר לבית של בעלה שלה).

הכנסייה היתה אז לא מעורב בזה, זה היה כמו להזמין כומר כדי לקדש את רכישת הבית. בנוסף, אז היה עדיין פגניזם, במיוחד במדינות הנורדיות.

עם זאת, לאחר שהתחיל באמת להזמין - הן בחתונה, ולקשר את הרכישות, כי הכנסייה הבקיע הרבה השפעה. בשנת 1215, הכנסייה בפעם הראשונה הניחה רשמית את הכללים על נישואים ומה עושה ילדים לגיטימיים, ומה לא. זה אומר מיזוג של הכנסייה עם המדינה ואת ההשפעה של הכנסייה על מכונית המדינה.

אז זה היה במשך כמה מאות שנים, ממש עד המאה העשרים, ועכשיו זוגות רבים (במיוחד במדינות דתיות כאלה כמו אנגליה או איטליה) הם זהירים בכנסייה.

עובדה רביעית: במשך רוב ההיסטוריה של הנצרות, מותר מין בנישואין רק למען לידת ילדים.

לפני הנישואין בלתי אפשרי. אפילו הרצון המיני עצמו נתפס על ידי הנצרות כבעיה כמבטא של בעל חיים, כהה ומסוכן, המוטל את המוח והופך אדם בחיה.

זה קרה מאוגוסטין הקדוש. הוא מי שסבל את החזק ביותר על היחס של נוצרים לכנסייה. זה באופן אירוני, הוא הקים את אמונתו על הפילוסופיה של אפלטון, אשר רק האמין כי הרצון המיני הבלתי מרוסן של מוח מוטית, כלומר (זהו פרשנות של אוגסטין) היא התקוממות נגד אלוהים ומכשפה כלפיו.

זה אפילו יותר באופן אירוני כי אפלטון אמר כך רק על הצמדת נשים. רק אפלטון היה הומו ומצא נשים דוחה ולא מושכת.

אבל האהבה בין גברים, הוא שקל את הברכה הגבוהה ביותר ואת הביטוי של האהבה האלוהית לאדם, כי רק אדם נוצר בדימוי ואת הדמיון של האלים, והנשים - כך, משהו בעל חיים. זה יהיה כיף אם אוגוסטין היה עקבי לחלוטין הבא שלו פלטון, כן?

מאוגוסטין, הוא נאסף על ידי מנהיגים נוצריים אחרים, והם כבר חסמו את המקל: חשבו, למשל, שאפילו אטונוני אהבה שותף - חטא, כי הוא מגעיל מאלוהים ומוביל את הופעתה של אליל (אדם אהוב) ), אשר ויולה המצוות הנוצריות.

FAT 5: הכנסייה פיתחה כמה כללים לגבי מתי ואיך אתה יכול לקיים יחסי מין. וזה היה מוזר.

ההשפעה של הכנסייה צברה מומנטום וחדרת כל ההיבטים של החיים יותר ויותר. הוא חדר למיטה והטיל את כללייה שם, שהתקיים מהרעיון "מין ותשוקה מינית - חטא ופפופו, זה יכול להיות מעשי למען לידת ילדים".

לכן, לא היה אפשר לקיים יחסי מין בזמן שעומד (כך שהזרע לא ייפול במקום שבו היה צורך, על פי הרעיונות של אנשים מימי הביניים), אישה לא צריכה להיות על הדף (כי אז הם שולטים ודכא את הכוח הגברי של פרטנר, כך בעמדה כזאת, כפי שחשבו שזה בלתי אפשרי להיכנס להריון). דירות דיסקרטיות

זה בלתי אפשרי לתרגל סקס אנאלי (כי זה לא נותן לילדים, כמו גם בבעלי חיים הומוסקסואל, כלומר, בעיני הכנסייה, משולש, מגעיל), בעל פה (מעילה יקרה של הזרע!) ולאוננות כי אוננות אומר שאתה מקובל לפיתוי השטן.

בנוסף, היו הגבלות על איזה ימים בשבוע כמה יכול לקיים יחסי מין (למשל, ביום ראשון - זה בלתי אפשרי, בימים של הפוסט - זה בלתי אפשרי, בחגים ו din saints לא יכול להיות. במהלך הווסת, הריון והנקה, אסור לה גם אהבה.

לכן, בקרב אנשים מימי הביניים, אם הם בהחלט בעקבות הדרישות והקאונים, זה לא היה הרבה הזדמנויות "באופן חוקי" כדי לקיים יחסי מין. אבל…

עובדה שישית: למרות כל זה - הם עשו את זה.

זה נאמר על ידי מספר עצום של ארוטי כולל שירה הומוסקסואלית של התקופה, עבודה כה יפה כמו "decameron" bokcchcho (אם מילים פשוטות, זהו אוסף של בדיחות ארוטיות, בוקצ'ו אפילו לא התייחס אליו כאחד רציני , אבל פשוט כתב לבידור), ואיך פולקלור עממי גס וולגרי היה רק ​​אוזניים בצינור.

ובכל זאת שמעתי על העובדה שעשרה ילדים נולדו במשפחות, רק שרדו מעט? לא מן הרוח הקדוש שהם נולדו, נכון?

אנשים יש סקס אז לעשות עכשיו. בסופו של דבר קנונים, כללים, דת - זה כל נפלא, אבל אנשים הם רק אנשים. והם רוצים לאהוב, רוצים לעשות אהבה, רוצים לחיות ולקבל הנאה מהחיים. לא משנה מה העפעפיים עומדים בחצר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

האמונה הנוצרית לא תעסוק מחדש בקיים יחסי מין. כמה אנשים לא ממש לפרש בצורה נכונה את המצוות האלוהיות, בהתחשב באלה שנהנים מין, ולא עוסקים למען המשך מהסוג, החוטאים האמיתיים ביותר.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

למעשה, בענייני אמונה, הכל הרבה יותר קל. יש סקס באורתודוקסיה ויהיה - כל מה שקורה בין בעל ואשה מאחורי דלת חדר השינה הסגור, נשאר נשאר. ובכלל, אין צורך להיצמד לדעות הפוריטיות ולשמור עמדה שמרנית גרידא. ליהנות מהחיים שלך ואת הרגשות שלך אהוב שלך - אמונה זה לא יקרא מחדש.

Просмотров: 143 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar