04:58
סקס עצמי למען גברת: אמת מוסתרים לאגדות

גאפ יחסים דוחף אותנו בחיבוק זר. הנה מי אנחנו באמת מחפשים.

התוכן של המאמר

1 ריבית, עבודות מחקר אינן יפה 2 כיצד לחבר אינטרינסית ומין בתגובה? 3 מי הם - שותפים של תככים? 4 כמה זמן לחשוב על סקס ללא התחייבות או לנקום בדרך זו? 5 ואיזה נשמה?

אחד, בסופו של דבר, זורק עוד. אחרי, כפי שנחשב בדרך כלל, הם מוכנים לקפוץ למיטה לאחרים האה, לעתים קרובות, לזרים. "שורק", כמו, לשים את זה בעדינות, לשקול כמעט את כולם, אלה ניתנים מתאר בתגובה על ידי מערכת יחסים קודמת כדי להתגבר על ייסורים, כאב כעס, להעלות הערכה עצמית. ובדרך כלל, החברים של אלה מפוחדים, לנסות מאחורי שני הצדדים של זה, בטענה כי כדי לדבר עם יחסי מין כל כך בקרוב אחרי ריקבון, בסופו של דבר, זה יכול להביא עוד יותר ספיין רוחני.

מחקר אחרון להראות שרק מיעוט קורה. תצוגת עולמי ציבורית מה כל כך עושה הכל, hyperbolized. זה, מפנה, להיפך, היוצא מן הכלל כללים.

מעניין הרבה, מחקר עובד הרבה

אבל באינטרנט הנושא של תככים כאלה חם לדיונים. Googling "Playigri (סקס ריבאונד)" ישוחרר 5.4 מיליון צפיות, ו "סקס פרישה (נקמה סקס)" 10 פעמים יותר, למעשה 50 מיליון מיליון.

אבל כשנכנסתי כמו שכולם יהיו, מילות מפתח במערכת החיפוש של ספרות פסיכולוגית, פסיכינפו, היו רק כמה דיווחים, עם כל שניהם אלה הם מדהימים למדי: באחד החוקרים שלהם ממכון מיזורי (אום) , 100 70 סטודנטים ראיינו ללמוד את הפסיכולוגיה הראשונית וחיי מין מובילים ששרדו פרידה במהלך השנה.

וב- ABC החדשות קיימו סקר טלפוני בקרב האוכלוסייה הבוגרת של ארצות הברית בכל הגילאים (1501 אנשים), שבהן שאלות על איך הם מנוסים פרידה. נערות ליווי בהרצליה

כיצד להתחבר internsic ומין בתגובה?2

בין תלמידי תואר ראשון של המכון למייסרים, שני שלישים מהם היו בנות, רק שליש מהם אמרו כי אי פעם היה יחסי מין במיוחד כדי לשרוד את ריקבון או לחזור לשעבר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים להיראות רווחית בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, כך שזה לגמרי לכסות באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי סקר החדשות של ABC עשה מסקנות דומות: בין המשיבים בגילאי שמונה עשרה עד 20 שנים ציינו 33% כי הם קיימו יחסי מין ללא התחייבות, ו 16% היו סקס לנקום.

בהמשך מחקר על חיבה ביחסים היה, באופן כללי, 70 שבעה אנשים שנסקרו (60 של אשר הם גבירותיי) בגיל שמונה עשרה עד 30 שנים, אשר לא כל כך הרבה זמן שרדו את ההפרדה. החוקרים הגיעו למסקנה כי "שורק" קודם לכן נכנסו כמה מאיתנו התרגלו לקרוא חדש דברים, כך הרגישו טוב יותר, וההערכה העצמית חזקה יותר חזקה. ולפחות זה קצת אחוז, מדענים אלה הכחישו את הזרם מילס שלא, לשים את זה בעדינות, כדאי להתחיל דברים חדשים מוקדם מאוד לאחר שבירה, כי לעתים קרובות זה יכול, לשים את זה בעדינות, יש סוף טוב. כל אלה המעטים לומד לא נראה סופי.

וזה מובן - גדל כך לדבר, זה מקטין את ההרגשה של צורך כזה למין. לכן, "משאיר מיטה אחת", אני רוצה פחות "לטפס לתוך אחר". זה ברור מאוד, כפי שאנו תוהים רק רוצה להתרחק מן היחסים, ולמצוא דרכים אחרות להתמודד עם התפוררות אחרות מאשר תככים.

מי הם - שותפים של תככים?3

סקס עם זר חם - כמה מיתוס כללי של מין ללא התחייבות או לנקמה. יש לציין שזה נראה יעורר אנשים להיות סוער. להביא את השותף לשעבר בעצמך, חדש "יחיד" לקפוץ פנימה מיטה עם אלה שפתחו את דמיונם. אבל זה לא אוהב, אבל רק נקמה. על פי הסקר של המכון של מיזורי, זרים, בדיוק אותו דבר, לפחות הם "משתתפים" של עיתונות כאלה (הן עבור אלה שזרקו עבור אלה שזרקו).

רק 5% מקרים של השותף הראשון לאחר הפער היה זר (מישהו נפגש כדי לדבר בזה יְוֹם). ב 20% כך שותף והיה האחרון. 21% מהמקרים סקס עם אהבה ראשונה, חבר או, כפי שהיינו לקרוא, מוכר. וב -54% מהמקרים כשותף לנקמה, נבחרה ההאל הקודם (זה היה לפני כן יחסים אחרונים).

ברור, הפערים לא אנשים זורקים אנשים בחיבוק של זרים. לא לכל מי שניה, ב 95% מהמקרים לאחר פרידה, שותפים מיניים נשארים חברים או מכרים, כולל לאחרונה לשעבר. סקס אחרי ריקבון הוא לא כל כך הרבה סובלנות כמו תשוקה, לשים את זה בעדינות, להרגיש חם, להתכרבל עם מישהו מוכר. Who יכול לספק את זה לאחר שבירה? באופן טבעי, חבר.

כמה זמן חושבים שאנשים מדברים על סקס ללא התחייבות או גם לנקום?4

כך ברצינות רבה יותר במקרים, סבל יותר שהם מביאים במקרה של קרע ומתגורר להתפלל ללכת לפעולות כאלה. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי ללא קשר למשך היחסים, מחשבות מסוג זה הן בינוניות הן אלה שגם הם זרקו ואת היוזמים פרידה כשישה חודשים.

ואיזה נשמה?חָמֵשׁ

תוצאות תשומת לב הגון המחקר נעשה על ידי מכון אילינוי ומלכות קולג ' ניו יורק.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין Esquiten, אחד יהיה להקצות מעמד יעשה חברה מצוינת.

שלח תשומת לב לעובדה כי הם מצאו כי הבחירה לטובת תככים הוא לעתים קרובות כדי לדבר השלכות חיוביות.

לפיכך, הפנימי ו "נקמה" הם בשום אופן לא ייחודי, אבל זה נראה לקרות פחות מאשר כמעט כולם לשקול. מדגם ABC בכללה כללה מבוגרים, ובערך רק 20% ממשתתפי הסקר ציינו כי הם היו אי פעם קלט, ורק 10% היו עוסקים במין סוף סוף נקמה. עם הגיל, מוטיבציה לעשות דברים כאלה מזערים.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה מספר גדול יותר של סקרים יעשה קטן ברורה. קוק לא יהיה מפתיע, אבל איזו חוויה יש לך? עשית את קוגדו סקס ללא התחייבות או לנקמה? היו שותפיך זרים, או אלה שאותם ידעת בצורה מושלמת? ו, במבט לאחור, אתה מתחרט על זה? אוֹ זה עזר לך כדי לדבר טוב יותר?

Просмотров: 889 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar