00:44
מי הוא סקסולוג ומה הוא מטפל?

החיים במצב ללא הפסקה מתח קבוע, שפע גוף עירום על המסך של הטלוויזיה והמחשב - כל הגורמים האלה הם מאוד להשפיע לרעה על איכות חיי המין. לכן, את הערעור K אינטימיות אינטימית הופכת לנורמה, אם כי זה גורם הרבה רגשות וסותרים.

התוכן של המאמר

1 סקסולוג: היכן הוא מופיע ומה עושה 2 ערעור על סקסולוג: איך להבין כי זה כבר זמן 3 תעלומה רפואית או פחד של "oh-abous-no-talk" 4 קבל סקסולוגים: מה לצפות ומה להכין

סקסולוג: איפה זה נראה ומה עושה

סקסולוגית - מומחה בסקסולוגיה. לא רק מומחה, אבל פרופיל רפואי חינוך. זה בעצם רופא אשר העוסקת במחקר המיניות וההתנהגות המינית של האדם, כמו גם לומד סטיות שונות באזור זה.

עבור אלה המתייחסים למקצוע זה ונציגיו סקפטי, כדאי לדעת - זה לא קל להיות סקסולוג. לעבוד סקסולוג, אתה צריך לסיים אוניברסיטה רפואית עם פסיכיאטר מיוחדים, ייעוץ פסיכולוגי מאסטר ולהסבה סקסופתולוגיה. אז אין אנשים מהרחוב במקצוע זה ולא צריך להיות.

סקסולוגיה עצמה - המדע אינו חדש. כמובן, כענף נפרד של המדע, הוא התחיל ליצור רק בתחילת המאה ה -20, אך אפילו בטיפולים עתיקים ידועים מנסה להבין את אופי המיניות של אדם, המניעים והרצונות שלו בתחום זה.

מרקיס דה גארדה, שאספה את כל המידע על מינית סטייה וסטיות של התנהגות מינית בספריהם, לשקול "חלוץ" של סקסולוגיה.

רק בשנת 1906, דרמטנטרולוג מגרמניה איוון בלוך עשה אינדיקציה ישירה לכך לא ניתן ללמוד ביחסי מין בתוך אותה משמעת מדעית. הגישה לבעיה זו צריכה להיות מקיפה ומסכנת נתונים מאנתרופולוגיה, רפואה, ביולוגיה, היסטוריה, פילוסופיה, כמו גם ספרות ואמנות.

עכשיו זה ענף נפרד של המדע שיש לו ענק שדה מעשי. רק תסתכל על ההוראות סקסולוגיה:

סקסולוגיה רגילה - רואה את כל ההיבטים של חיי המין של אדם נורמלי מנקודת מבט רפואית. סקסולוגיה קלינית (רפואית) עוסקת בלימוד חריגות והפרעות הקשורות למין. יחס לימודי אתנו-מין, סטריאוטיפים מיניים מעמים שונים ובתרבויות שונות. שיפוטית ופושע - מסוכמת ומסבירה את ההיבטים האלה של התנהגות מינית שיכולה לעזור בגילוי של פשע של כדור מיני או מוסרי. משפחות - יחסי רצפה בתוך יחסי משפחה.

אז מאמינים כי אתה יכול רק ליצור קשר עם סקסולוג Perverts ואנשים עם בעיות מיניות ברורות - גדול אָסוּר. עם זאת, זהו תרגול רגיל - לא לראות רופא מניעת בעיות בריאותיות, ולטיפול במחלות.

ערעור על סקסולוג: איך להבין שזה כבר 3

כדי לפנות אל סקסולוג, לא בהכרח ממתין בעיות חמורות בתחום המיני. רק מרגיש אי נוחות או אי שביעות רצון לבקש עזרה ממומחה.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ואבניים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.

גם אם הבעיה היא נראה בסדר וחסר משמעות - מספיק שהוא מספק אִי נוֹחוּת. זה כמו מחט בתוך מצעים, לחיות לא מפריע, אבל לישון בלתי אפשרי. אז אם משהו לא מתאים לתחום המיני - למשוך עם ביקור לרופא לא שווה.

סקסולוג מסייע להתמודד עם הבעיות הבאות:

חוסר אטרקציה או אפילו אובדן שלם של עניין במין; פרייקו אצל נשים (היעדר פיזיולוגי של התרגשות מינית); Anorgasmia (חוסר אורגזמה); חוסר שפיכה או התקפה מהירה מדי; כל פחדים הקשורים לחיי מין; הומוסקסואליות (אם נטייה לו נותנת אי נוחות וסבל לאדם); פול חינוך של בני נוער.

זו לא רשימה מלאה של פונקציות כי sexologist מבצע. בדרך כלל, מומחה זה מתמקד בהיבט הרפואי של הבעיה (כשלים הורמונליים, הפרעות במחזור הדם באיברים של האגן הקטן, מחלות דלקתיות וכו '. ד '.). הכישורים שלו מאפשרים לך להקצות סקרים נוספים וניתוחים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

בדרך כלל הרופא שואב תשומת לב למצב הפסיכולוגי חולים. לעתים קרובות בעיות של כדור מיני מטופלים בפגישות מ psychotherapist ו לפעמים זה הטיפול היחיד שהסקנקולוג יכול להמליץ.

תעלומה רפואית או פחד של "זה-OH- חסר ערך" 3

לעתים קרובות את הבעיות המתנות על ידי שנים ניתן לפתור כמה מפגשים של פסיכותרפיה או תרופות הורמונליות. עם זאת, במקום זאת טיולים לרופא, האדם ממשיך את הסבל שלו. יינות כל הפחד בּוּרוּת.

קודם כל, כמובן, זה גורם לדאגה ולמעצם טיול למומחה עם בעיות עדינות כאלה. לעתים קרובות הסיבה לסירוב סיוע הופך לדעות קדומות, או שפניות אימפוטנטיות לסקסולוג, או perverts. לאנשים "נורמליים" אין מה לעשות. אף אחד לא מבלבל, כי אנשים "נורמליים" נוטים לרצות לחיות חיים מלאים ולקבל שמחה מכל ההיבטים שלה, כולל סקס, ולא לסבול שנים מבעיות תחום מיני.

מכשול רציני למשרד המיני הפחד של "חשיפה" וגינוי המגילם בראש מחשבה "מה אם מישהו יגלה?-. למעשה, שום דבר מביש בקמפיין לא רופא. אף אחד לא מבולבל על ידי הולך למנתח או אופטתולוג. סקסולוגית שונה רק על ידי "המקום" של השימוש בידע שלהם, אבל הוא אותו רופא. אֵיך כל רופא, אין לו זכות לדון או לתת פרסום חולים. כי יש דבר כזה "תעלומה רפואית" ושום דבר עם זה לא ניתן לעשות זאת.

עכשיו יש הזדמנות להקליט את הקבלה מרחוק: באמצעות האינטרנט או בטלפון. אז אין צורך לדווח ברישום הנתונים שלך ועמד בתור.

אנו מקבלים את הסקסולוג: מה לצפות ומה להכין 4

הקבלה של הסקסולוג לא תידרש מיוחד הכנה, אבל זה יהיה צורך. יש צורך להתכונן למומחה יצטרך לבקר יותר מפעם אחת ולמלא את המלצותיו.

חולמת גלימה מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ונכונים. רק זה לא צד אחד שימושי לעבוד.

יכול גם אספקת ניתוחים רפואיים נוספים וסקרים, אשר גם נצטרך ללכת.

לפני הקבלה הראשונה אתה צריך לבצע הכנה קטנה:

בגיבוש בבירור את הבעיה. זוהי נקודה חשובה, שכן העדינות של הנושא לעתים קרובות עושה אנשים עצבניים לשאת פרנק שטויות. לכוון כדי לענות בכנות ובכנות על כל שאלה כי הרופא ישאל. כל עיוות עובדה ישפיע על המסקנה ועל האבחנה הסופית. הרופא עשוי לדרוש בדיקה של איברי המין, ולכן חשוב במיוחד לפני ביקור מומחה לבצע נהלים היגייני.

לעתים קרובות ייתכן שיהיה צורך להביא את ארה"ב ואת שלך בת זוג. גם זה, אתה צריך להיות מוכן לגייס את התמיכה מראש הסכמה לשנייה במחצית השנייה.

ביקור משותף של הסקסולוג כבר כשלעצמו השפעה מועילה על יחסי מין בצמד. מומחה טוב יכול לשאול שאלות ולשלוח שיחה לערוץ הנכון, כמו גם פינות חדות חלקות. דיון עצמאי של בעיות "מיטה" לעתים קרובות הופך להיות מאוד כואב ולא רק לא להביא יחד גבר ואישה, אלא גם תורמת הפרעה נוספת במערכת היחסים שלהם.

ביקור בביקור הפסיק זמן רב להיות משהו יוצא דופן. הנוהג של משיכת מומחים לפתרון בעיות משפחתיות ואישיות אינו גורם לדחייה ונתפסת כנורמה. סקסולוגית - אחד המומחים שעוזרים לאנשים להפוך את מערכת היחסים שלהם קשה, חיי מין - בהירים, ובריאות עדיף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקסולוג יעזור להתמודד עם כל הטווח של בעיות במיטה. זהו מומחה צר פרופיל, אשר מספק גישה משולבת לכל דבר נוגע למין. הרופא ימליץ על הצד הפסיכולוגי והפיזיולוגי של הנושא. אם החיים האינטימיים גורמת לאי-נוחות, יש לך תשוקות מפחידות או העדפות, כמה בעיות במיטה - אתה בהחלט צריך לפנות אל סקסולוג. סקסולוגיה היא מדע שלם. תאמין לי, מומחה מוסמך מגיע הסיבה עבור כל בעיה אינטימית או תפקוד לקוי. העיקר הוא לבטוח במומחה ולא לטפל בשאלה ספקן.

Просмотров: 103 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar