04:58
מהו העבודה המארחת הפרטית במועדון לילה

אם אתה, לפחות מעת לעת, להציג מודעות מקוונות עם שילם מאוד, שכן כולם אומרים, הם עובדים, כך החופשה המארחת חייב להיות חגגו. באופן מסורתי, המעסיקים מבטיחים מס עצום עם תשלומים כל יום, אשר גם מפחיד כמעט כל הנשים שאומרות כי זה אופציות לשירותים מיניים. עכשיו נוכל להכחיש את המקצוע בקפידה, כך שאתה יודע בדיוק מה הפתעות היו מתוכננות בעבודה זו.

מְאָרַחַת

מילה זו מתורגמת איך אנחנו כל הזמן מדברים, זה אומר "פילגש". והעבודה נחוצה יותר עם הממשל.

בחובות מעריכים, עד בינוני:

  • פגוש את אורחי המועדון ומלווה אותם לשולחן;
  • תן משקאות ולדבר על מנות חברות בתפריט;
  • התקשר המלצרים וכן כדי לצפות, כך שהאורחים חיסקו;
  • לקוחות טיפוגרפיה ולכן לומר לעשות הזמנות קטנות.
  • במועדונים מסוימים, מארחת, כמו המלצריות, שולחנות שונים נבדלים. במוסדות אחרים, האורחים עצמם בוחרים גברת, שיהיו לרשותם כל הלילה. לעתים קרובות קבוצה של גברים הולכת יחד, יושבת על שולחן וכך לדבר המארחת לעצמם, מי יהיה אותם.

    בחובות העובדים לא כל כך לדבר עם המשך וסיוע אינטימי. אבל לעתים קרובות אהב את הגברת, האורחים מורידים איתם למשכו רומנטית. הממשל אינו מכריח את פועליו לספק שירותי מין וכמעט כל המועדונים של התנהגות זו אסור אפילו.

    איזו צריכה שונה

    הצרכנים הם גם באורחי מועדון עליז, אבל משימה שונה במקצת. הם צריכים סוף סוף לקדם גברים לקנות אלכוהול יקר ולקבל אחוז של רווחים למכירת משקאות אלכוהוליים.

    התוכנית היא פשוטה - אישה בודדת הפכה לשבת, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חלק נפרד, מלתעות של גברים מתחילים לדבוק בו, פינוקים עם קוקטיילים מנות יקרות מן המסעדה. יש לפתוח את העובדה כי המלצר יחד עם הסדר מביא שבבי הצריכה, אשר בסוף הסיבוב החל לשנות את מנהל הקרנות. ואני אפילו לא צריך להגיד את זה בלילה אתה יכול להגיד כל כך הרבה על 5-10 אורחים ולהרוויח כמות הגון.

    כמובן, לא כל אחד יכול לאכול כל כך הרבה אלכוהול בערב. זה אפשרי, אבל בצריכת האיפור הראשי. הינכם מתבקשים לשים לב כי המשקה יכול להיות נשפך באופן בלתי מורגש לתוך דלי עם קרח עבור שמפניה או משא ומתן עם הברמן, כך שהוא מוסיף מינימום של אלכוהול.

    לקוחות קבועים של מועדון כבר יודעים מול נשים העובדות בצריכה, אבל הם עדיין יהיו קוקטיילים יקר שלהם מזון בחישוב להמשיך. כמובן, כולנו יודעים היטב, אבל כדי לשכנע צריכה רק יוכלו לאוליגארך. ולמעשה, זה יותר, בסופו של דבר, מרוויח, מפנה בחורים לשתות מן הערב בילה לבד.

    בפרט, עובד בצריכה בטורקיה וסין, שם דווקא כל כך מדי פעם הוא יפגוש במועדונים של נשים צעירות הממוקמות במכרים מקריים. ללא ספק, כדאי לזכור את העובדה כי שני הגברים גם מעמיסים הרבה כסף כדי לשחק זמן כיף בתקשורת רגועה עם מפתה, יותר מדויק, יופי.

    כמה מארחת להרוויח

    במועדוני המטרופולין VIP, "המארחת" יקבלו 20-50 אלף לכל שינוי. בנות צריכות להיות בגילאי בין 20 ל -35, היא אינה מתאימה, באופן כללי, לצפות, להחזיק תווית שכבת. כמו כן, כדי לשים את זה מתון, תהיה הידע של השפה הבריטית, כי מפעלי בידור הם לעתים קרובות ביקרו על ידי זרים. היכולת לשיר ולרקוד גם יתקבלו בברכה, כל כמה זמן אתה לעתים קרובות צריך לארגן ריקודים לשיר קריוקי לבידור.

    אם אתה מקבל יועץ באסיה, תקבל כ 1000 $ עבור שער החליפין, במועדונים אירופה עמלות 1500-2000 יורו. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי עבור עבודה מוצלחת, כמובן, עדיף, באופן כללי, לדעת את השפה של אותה מדינה שבה אתה בא, לבוא לבוא. אבל לעתים קרובות הבנות לא מדברים שפות זרות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה, בסופו של דבר, יהיה השירותים שלך שהם לא לבזבז סוף סוף עם מילים. נערות ליווי בהרצליה

    בנוסף לשכר, עירייה עם המעסיק, אתה, בסופו של דבר, צריך להיות מצוין, טיפים, ייעוץ, אם האורחים מרוצים להיות מרוצים. תארו לעצמכם עובדה שיש גם תה אפילו תה, היא עולה על כמות האגרה שהתקבל רשמית.

    אשר נכסים יש צורך להחזיק אישה

    אם אנחנו דיבור, בסופו של דבר, זה לא מועדון VIP, ולכן הדרישות הגבוהות ביותר לא נעשו למועמדים. שכירת עבודה כזו של כל אלה שרצו בנות בוגרים. אבל זה לא רחוק מאז שדיברנו, כולם הצליחו להישאר גם אנחנו לדבר, כמה מקומות עבודה.

    סוף סוף להפוך למארחת טובה, אתה צריך:

  • להיות, COC מדברים כל הזמן, לא מודולרי;
  • להיות מסוגל לדבר עם אנשים שונים;
  • חבר 'ה ניגשים;
  • יש תלבושת מפתה;
  • להיות רמה פיזית של הרדי;
  • שיש, כפי שכולם יודעים, לא זיכרון רע;
  • מסוגל לקבל החלטות במהירות;
  • לא פאניקה לפאניקה במצבים מלחיצים.
  • אם יש לך לפחות חלק אחד של נכסים אלה, אתה יכול לחוות את עצמך כבעלים של המוסד. אבל זכור כי, איך להתבטא, עבודה זו מתאימה יותר, כפי שכולם יודעים, הבנות שמקבלות חינוך, אני רוצה להרוויח במהירות על התגשמות חלומות, לחתוך לעיר אחרת. עבור הפעילות העיקרית, עדיף להיות, לבחור את השיטה הגונה של להרוויח.

    איזה יתרון מארחה

    אמנם קשה להתייחס למקצוע קשה המורכב מפגישת לקוח ולשים אותם ליד השולחנות, בכל זאת, בפועל יכול לעזור לך בקריירה הבאה, אם הוא מחובר למסעדת המלון או לעסקים.

    אם אתה לומד באוניברסיטה עבור המקרה של המלון, חלומות בעתיד לפתוח את המסעדה או תוכנית לעבוד כמנהל, היכולות שנרכשו מן המארחת תזדקק לך בפיתוח המקצוע בעתיד. כמו כן, במועדונים, אתה יכול ללמוד על אנשים, בסופו של דבר, לעזור לך לקבל את העבודה היוקרתית ביותר.

    ואם אנחנו לוקחים בחשבון כי, זה הפך, תוכל לשרת בעיקר אורחים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, גברים, אז זה אפשרי לחלוטין, בסופו של דבר, כדי לפגוש את הגורל שלך, גם אם זה לא שווה זה, זה הפך, ללבוש תקווה. לשים לב למה מסורתי עבור מערכת יחסים קשה של אדם לומר עם בנות במקומות אחרים. אבל יש יוצאים מן הכלל.

    Просмотров: 1048 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar