14:20
מה שאתה צריך לזכור אם אתה רוצה יותר מאשר סקס אקראי

לאנשים בחיים יש סדרי עדיפויות שונים. וגם במערכות יחסים. ולפעמים זה קורה כי אדם אחד רוצה ליהנות במשך כמה לילות, והשני כבר מתכנן חתונה וארבעה ילדים. אם אתה במקרה להיכנס למצב הזה, אז אתה צריך לזכור על מספר רגעים הקשורים למין מקרי. איזה סוג של? קרא למטה כדי לגלות.

התוכן של המאמר

1 מה שאתה צריך לזכור אם אתה רוצה יותר מאשר סקס אקראי

מה שאתה צריך לזכור אם אתה רוצה יותר מאשר סקס אקראי

הכל בדרכים שונות.

אנשים רוצים סקס מזדמן מסיבות שונות, ועל ההתחלה אתה צריך לגלות מדוע קשרים אקראיים כרגע בעדיפות עבור השותף שלך או שותף.

סקס מקרית לנשים.

נשים התאמן יחסים אקראיים קצת פחות מאשר גברים.

הבדל זה נובע מכך שאישה, אם נדבר בכנות, קשה יותר ליהנות מהמיטה עם גבר שאיתו פגשה במשך חמש דקות במועדון.

והנקודה כאן אינה באינטימיות רגשית מיתולוגית (אם כי יש בנות - וגברים! - כי זה חשוב מאוד, כן), אבל הבנות אוהבות אחרת. מישהו חייב להיות קשה יותר, מישהו רך, קצב שונה, אינטנסיביות שונה.

אצל גברים, העדפה, כמובן, הם גם שונים, אבל כדי להשיג אורגזמה הוא פשוט יותר, בתוספת חבר 'ה בדרך כלל שולטים במיטה, ולכן קל יותר להטיל את הכללים שלהם של המשחק.

בנוסף נשים הרבה יותר מסוכנים כאשר אתה מנסה סקס אקראי. הריון, לכל הפחות, וכספור: מסכים כי איזה אדם לא מספיק קל יותר לפגוע בילדה, נשאר איתה לבד מאשר ילדה לא מספקת - לפגוע בבחור.

אסקרטים מאומנים מתכוונים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא צדדי יחיד אחד לעבודה.

ואלוהים יודע אותו כי החבר החדש עם הרשאות ..

לכן, אם הנערה עדיין נפתרה על ידי תרגול מין מזדמן, אז זה לעתים קרובות עמדת חיים. אתה לא בר מזל, באדי, אם אתה מתאהב בכך, כי במשרד הרישום היא לא תרץ, להשליך נעלי ספורט. היא התנודדה הכול, והיא רק צריכה לקבל קצת תענוג וללכת עוד לחיות את חייו בלעדיך. א alפרס. ובכן, או שהיא יכולה להיות קצת קדמית ורוצה לקחת כל דבר מהחיים ... או נשוי, ורוצה להשתעשע ממהר עיניים. זה קורה גם.

סקס מזדמן לגברים.

הם, בהתאם, בפועל יחסים אקראיים הם הרבה יותר סביר: הם קל יותר עבורם, ובטוחים יותר מאשר בנות, את הסיכון לרוץ לתוך פסיכופאת או גנב מתחשב ו כפרי עדיין קטן יותר, ואין שום סיכוי לברוח - עדיין יותר , ואין סיכון להריון. לכן, המוטיבציה של גברים המתרגלים סקס אקראי, מגוון.

מישהו פשוט נהנה ואינו רוצה לשייך את עצמו ביחסים, מישהו הוא גם גבר נשוי והוא מחפש בידור ללילה אחד, להאמין כי לובל טוב מחזקת את הנישואין (ואתה בקושי רוצה מערכת יחסים רצינית עם כזה אדם: אז הוא יהיה לדחוף באותה דרך ממך), ומישהו בכלל על טיול עסקים ולא רוצה לבלות את הלילה לבד.

בנוסף, גברים הם התרגשות כזו: לגרור כמו בנות רבות ככל האפשר, כי מספר השותפים הוא כמו סימן לגבריות.

בכל מקרה, לגברים, יחסים אקראיים - לרוב גם גם אורח חיים, או "קורבנות של נסיעות" (נשוי או נסיעות). או "לא יורדים" ומוכיח את הגבריות שלו, זה קורה לעתים קרובות בכל הצעירים.

כמובן, יש סיפורים רומנטיים כאשר "חשבתי שזה לילה אחד, אבל התברר להיות לנצח", אבל לעתים רחוקות: גברים מתרגלים למגוון, לאצרט, לתחושת שביעות רצון בעצמם כאשר הם גררו עוד אקראי מזויפים, ואז מרגשות כאלה קשה לסרב.

אהבה.

אהבה - תחושה בהירה, בדרך כלל מתעוררת בחדות, מיד, כמו פלאש. אטרקציה, תקשורת, רצון להיות עם אדם זה עוד יותר, ללמוד אותו קרוב יותר. זה בערך, כמובן, על האהבה הראשונה, אשר מאוחר יותר, אם בר מזל, יהפוך תחושה עמוקה שעבורו אתה צריך להכיר אחד את השני היטב.

אהבה כזו, כמובן, מתרחשת בהדרגה, נוצרת, כמו פרפר בגולם, אבל אהבה היא בדרך כלל כמו פלאש חד: "מכור", "שלי", "אני רוצה". תחושה זו מעורבת בצפיפות בכימיה, על הורמונים ופארומונים, על הטלת פיזית - כי זה עולה בחדות כל כך, גם אם אתה לא יודע אדם בכלל.

ואם פרוץ כזה לא קרה מיד, אז זה לא צריך אפילו לקוות לה.

לספק חלומות משלך בישראל בקלות אם אתה מודל מסוגנן מרוסיה. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 5500 $.

א alפרס. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

מערכות יחסים ללא התחייבות.

בתיאוריה, מערכת כזו נראית מפתה מאוד. אם שניכם רוצים (לפחות כרגע) יחסים ללא התחייבות, אז הכל נראה רק מושלם: אתה בשלווה לחיות את החיים שלך, לעבוד, לנסוע, עם אדם נעים אתה פוגש כמה פעמים בשבוע (או עם מחזורי אחר תלוי מהצרכים שלך) ולעשות אהבה "לבריאות", בבקשה לבזבז זמן. פאר מוצק.

אם אחד מבני הזוג רוצה מערכת יחסים ללא התחייבויות, והשנייה מאוהבת עד כדי כך שהיא מסכימה בתקווה שהיא תוכל לשנות את דעתו של השותף על מעמד היחסים שלהם - הכל גם מסתכל על מבט ראשון.

בסופו של דבר: אתה עושה אהבה, לפגוש, לתקשר, לבלות זמן אחד עם השני כמו זוג רומנטי ... באמת, הוא (או לה) לא מקבל שום דבר? במיוחד אם אתה מאוד, מאוד מנסה (או היא) לראות משהו יותר מאשר סקס עבור כמה לילות לבריאות?

למרבה הצער, שני התרחישים האלה הם רק לעתים נדירות מסתיים עם heppi endom. לרוב, אחד השותפים (כל מין) נופל באהבה ומתחיל לראות את השותף השני כזוג מלא, ולא כ"פגישות בריאות ". במיוחד אם זה היה במקור באהבה. אבל גם אם לא - קשה להישאר, אם בן זוג הוא מאוד, מאוד, או אדם מחודד בתחילה ליחסים המסורתיים.

והנה באהבה מתחילה לבנות תוכניות לעתיד, מקנא, רוצה לבלות יותר זמן ביחד, ובשלב כלשהו זה מופתע מאוד כאשר השותף שלו אומר "אתה יודע, מצאתי את עצמי ילדה (החבר), שבו אני רוצה מערכת יחסים מונוגמית, מסורתית, אז בואו נעצור את הפגישות שלנו, תודה, זה היה כיף. ".

או השותף השני רק נעלם, לראות כי מאוהב מתנודד הקנאה שלו, תשומת הלב רואה בו לא חברה נעימה "עם הרשאות", וכמה במובן המסורתי של המילה.

כמובן, יש גמר אופטימי יותר: כמה נסיבות bred, או שהם פשוט להחליט על הסכמה הדדית יותר. אבל העובדה היא עובדה: למען חריג נדיר מאוד, יחסים ללא התחייבות כמעט אף פעם לא מתפתחים למשהו רציני.

הוא אומר שהוא לא רוצה מערכת יחסים.

אם הוא אומר אז, אז עדיף להאמין לו. כן, גם אם אדם מתנהג כמו אביר נפלא בשריון נוצץ, לובש אותך על הידיים שלך ומסתכל באהבה בעיניים.

סביר להניח, במוקדם או במאוחר, יהיה סכסוך בינך, ועל תביעה שלך הוא יגיד לך: "לא הבטחתי לך כלום, אני מיד אמרתי שאני לא רוצה מערכת יחסים, זה משהו כמו זה, "ואתה תהיה שום דבר להתווכח, כי טוב, כי האמת, אמרתי, ואתה, כמו שאומרים," אשם עצמה ".

בכיוון ההפוך, אגב, זה עובד מדי: אם הילדה אומרת שהוא לא רוצה מערכת יחסים - זה אומר שזה, ואין צורך להציג לה תביעה, אתה מיד יש הכל בבירור ובבין ה מצח.

בדוק את הביטחון שלך.

תקשיב, למה אתה צריך מערכת יחסים עם אדם שזיהה מיד כי הוא לא מספיק בשבילו, והוא יחפש אפשרויות אחרות? מגיע לך אדם אשר יאהב ורוצה רק אותך, ואתה תהיה מספיק בשבילו.

כי אתה בעקרון מגיע אהבה וכל הטוב ביותר. זכור את זה, אם אתה מסכים סקס אקראי, אז לעשות את זה על תנאים שווים, ולא מצפה שזה יהפוך אהבה גדולה.

Просмотров: 6348 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar