23:18
מה ההבדל בין רקמות עמוק לעיסוי שוודי

כשאתה מסתכל על אדם אחר, אתה עשוי לתהות מה בדיוק ההבדלים בין רקמות עמוקות לעיסוי שוודי? האם הם בהכרח חייבים להיות קטגוריות נפרדות של אנשים המספקים את השירותים הללו?

שאלו אותי את זה הרבה אז החלטתי לקחת על עצמי את האתגר של לחקור את היתרונות והחסרונות ובסופו של דבר לנסות לענות על השאלה הזו. לא משנה אם אתה צריך הבנה מעמיקה לגבי מה ההבדל או רק רוצה תמצית למטרות מידע.

טיפול בעיסוי רקמות עמוק משיג מטרות כמו הבאת חמצן וחומרי מזון לאזורי גוף פצועים, שחרור שרירים תפוסים, שחרור מתח שרירים כרוני ורקמת צלקת, הפחתת כאבי מפרקים ושיפור התנועה התפקודית. זוהי מעין גישת עבודת גוף טיפולית המתמקדת ביישור מבנים אנטומיים עמוקים מחדש.

עיסוי שוודי כולל בדרך כלל חמש טכניקות שונות כולל: משיכות זורמות ארוכות; לישה רכה מבלי להפעיל לחץ רב; לחץ יציב; טכניקות רטט המעוררות עצבים על פני העור; טכניקות הקשה תוך שימוש במשקל הטבעי של האדם עצמו על גופו.

כל שיטת עיסוי עובדת על "מפת דרכים" של קבוצות שרירים. הגוף מורכב מקבוצות שרירים (פאשיה, רקמה, קפסולה) המסווגים כשכבות. לשכבות השריר השטחיות, האמצעיות והעמוקות יש תחושות, דפוסים ותכונות ייחודיות.

שוודית: זוהי גישת הארי-ברמנטי שבה המטפל ישתמש בכפפות או בקרם כדי למשוך את גופם של אנשים לאורך תקופות זמן ארוכות במה שנטבע כ"משאבת קרביים".

ויכוח ניתן לוויכוח: תיאוריה אחת מציינת שלשבדית יש הרבה מהלומות ארוכות לאורך שרירים מסוימים. רקמה עמוקה מתמקדת באזורים שונים על ידי מעבר עמוק עם משיכות קצרות על חלקים מסוימים בזמן.

עיסוי רקמות עמוק מתאים ללקוחות המתקשים לשמור או להחזיר את טווח התנועה המלא.

עיסוי שוודי כולל מספר משיכות שנועדו להרגיע, אך למעשה אינו מטפל בנקודות כואבות ואף יכול להחמיר את המצב.

רקמות עמוקות מכוונות לרקמות עמוקות יותר של השריר בתנועות לחיצה איטיות ועמוקות ומחזיקות בהן לחץ זמן רב יותר.

מישהו ישתמש בשתי הידיים כשהוא נותן עיסוי שוודי כי הוא מנסה לגרום לשרירים שלך להשתחרר על ידי מניפולציה של הרקמה ברמה קלה יותר. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Kiryat-Ata.php

טיפול בעיסוי רקמות עמוק הוא סוג של טיפול בעיסוי שבו נעשה שימוש בלחץ על מבני רקמות עמוקות של הגוף כגון שרירים, רקמות חיבור ופשיה. סוג זה של עיסוי מיטיב עם אנשים שמחלימים מפציעה בשל הדגש שלו על שחרור מתח שרירים כרוני. מצד שני, עיסוי שוודי נעשה בתנועות ארוכות, לישה וחיכוך לאורך גופו של אדם או אזור מקומי על גופו על מנת לשפר את הרפיה והזרימה.

אני בטוח שייתכן שיש הצלבה מסוימת בין שני הסוגים, כגון איך עיסוי שוודי יכול להקל על כאבי שרירים שבהם רקמות עמוקות לא מכוונות ספציפית. אבל חוץ מזה, הם צורות שונות מאוד של עיסוי כי הם מתמקדים בהיבטים שונים.

רקמות עמוקות הוא טיפול "פולשני" יותר שכן הוא יכלול בדרך כלל הפעלת לחץ על המטפל לשכבות עמוקות יותר של השריר. בעוד שעיסוי שוודי הוא פחות פולשני ולכן יכול להיחשב כמרגיע יותר בטבעו מאשר רקמות עמוקות.

Просмотров: 60 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar