14:18
למעלה 10 פקקי תנועה אנאלי המייעצים למומחי מין

סקס אנאלי מוקסם בשבילך? הדבר הבסיסי ביותר הוא שאתה סוף סוף צריך לדעת אם אתה במקרה זה טירון - זה מה שאתה לא יכול להגיש בקשה למטרות אלה לפחות. זה גם אם כבר יש לך תיבת מלא דילדו, כמעט כולם מסוכנים עבור, כפי שכולם יודעים, משחק אנאלי.

התוכן של המאמר

1 אילו תקעים אנאלי מושלמים למתחילים 2 כמה טיפים על איך סוף סוף ניסיון בפעם הראשונה 3 למעלה 10 פקקים אנאלי

"כאשר אתה חווה אורגזמה ושרירים ירידה, זה יכול, באופן כללי, לגרום לאפקט ואקום, ואת הצעצוע יכול להחליק וללכת לאיבוד, כמו כריכה רבים, ישר מטמון", אומר sexopathologist מוסמך ופסיכולוגית ציוד מייגן פלמינג, פילוסופיה דוקטור. זו שיטה טובה, כדי, כפי שכולם יודעים, לילה סקסי הסתיים, כמו שאנחנו כל הזמן אומרת fiasco מלא.

אנאלי תקע - צעצוע מין, אשר, לשים את זה בעדינות, מתקרב הכל לחלוטין, ללא קשר לכיוון או. זה נראה להתמקד הנאה אנאלי, אשר בעתיד הקרוב כולם נמס. אי אפשר להכחיש את החוויה והרגשות הייחודיים הקשורים לאלי, כפי שכולם יודעים, פקק תנועה.

אנאלי תקעים כפי שהיו, כפי שכולם יודעים, גדלים שונים, חומרים ומרקמים. יש גם רפה תקעים אנאלי ברזל המספקים לחץ מספיק. או אפילו פקקים עם זנבות lochmatic.

אשר תקעים אנאלי מתקרבים לחלוטין למתחילים

כלל המפתח הוא כי אחד חדש צריך סוף סוף להתחיל עם הצעצועים הקטנים ביותר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה תקעים קטנים צריך להיות בערך בגודל של האצבע. כמה תקעים הם גמישים, כמה מוצק מספיק.

ד"ר פלמינג ממליץ לבחור כיצד אנו מביעים, ברזל קטן או זכוכית להכניס את הקערה, כפי שהם לא נקבובי (אורגניזמים קטנים ביותר פתוגניים, כגון כמה חיידקים, קשה יותר להסתפק בסופו של דבר בתנועה) ופשוט לשטוף את. שני החומרים בטוחים בנפרד לשימוש עם לפחות סוג כלשהו של סיכה.

כמה טיפים על איך לנסות בזמן 1

סיכה הוא חיוני למין אנאלי, שכן, בניגוד לנרתיק, המעבר האחורי אינו לחות בפני עצמו. "חומרי סיכה לעולם לא יהיו מאוד", אומר ד"ר פלמינג. היא מבהירה כי, מאז חומרי סיליקון הם החלקלק ביותר לשרת יותר, אנשים ששימשו כיצד אנו רגילים לדבר, משחקים אנאלי בדרך כלל לתת העדפה להם.

הדבר היחיד שיש לזייף הוא כי סיכה סיליקון הוא מסוכן איך להגיש בקשה איך להיות לידי ביטוי על ידי צעצועים סיליקון, שכן הוא רק מפר את שלמותם יכול ליצור מקום לשחזר את הפתוגנים של אורגניזמים. אם אתה יודע שאתה מחליט להאט על סיכה סיליקון, לבחור ברזל או, כפי הראשי, זכוכית אנאלי תקע.

בסופו של דבר, ד"ר פלמינג מדגיש כי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, משחקים אנאלי דורשים הדרכה. "זה עולה, זה הפך, ללכת למקרה רק כאשר אתה מאוד נרגש," היא אומרת. ברגע זה הגוף שלך מרגיע, כולל אנאלי sphincter. אז חזק יותר אתה נרגש, כך נחמד יותר, לשים את זה בעדינות, יהיה סקס אנאלי.

לאחר הרבה קולות זמינים, שאלנו מומחי מין כדי לדבר את הדירוג, כפי שכולם אומרים, פקקי תנועה אונל כי הם לגמרי מתקרבים הן למתחילים עבור אנשים כי הם מעט מנוסים בליטס אנאלי.

למעלה 10 Onal Plug-10

Fuze תענוג תקע 1

מורה מורה Moon Motatas, באופן כללי, אומר כי המודל הזה הוא כמו Luccheus מתקרב החוויה האנאלית הראשונה שלך.

עמידות רוסית וחוסר מידע הולידו מסקנה לא מדויקת כי למעשה ליווי הוא משהו היום, עם חרפה, כך, עובדה זו היא לשתוק. אבל כאן כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

פקק התנועה עשוי מהבטוח לגוף של סיליקון, עם, כפי שכולם יודעים, עצה מעוגלת, צוואר גמיש בסיס מחויב, אשר מאפשר לה להתאים בחוזקה לגוף. כל האפשרות שזה המקרה שהוא כמו להחליק החוצה - קטנים ללא הרף.

תקע עבור הנאה מגיע גם 4 גדלים לנוחותך. חדש יכול סוף סוף להתחיל מ majahan גודל, שהוא רק קצת יותר באמצע אצבע. Matatas גם מרמז כי אנשים שחוו משחקים אנאלי להשתמש זה הפקק להתחמם לפני חודר סקס אנאלי.

עלות: 1000 לשפשף.

B-Vibe טירון

זה איך אנחנו כל הזמן מדברים, רוטט אנאלי בגודל קטן כורסה, אבל מסיבית בלתי מוגדר. זהו סוג שלך של מודל ההשקעה, כי זה יהיה לגמרי מתקרב לאלה המבקשים לחקור את המשחקים האנאלים. פין אומרת שהיא באמת מצדיקה את עלותה.

"מגוון רחב של אפשרויות עבור צעצוע, 6 רמות של רטט ו 15 מצבי רטט לבחור לומר שזה טוב, כפי שאנו מבטאים, צעצוע לאוהבים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סקס אנאלי לפחות איזה רמה," מוסיף פין. הוא גם יודע שזה יהיה גם לגשת כמה אנשים חושבים על משחקים משותפים, כפי שהוא מתחבר ללוח שלט רחוק אלחוטי.

עלות: 10,000 רובל.

אנחנו- vibe ditto

הסוללה של We-Vibe Ditto היא קטנה למדי למתחילים, היא גם מרתקת למדי, כך שכדאי לדבר עם כל מי שכבר התרגלו לתחוג הבסיס. "הרטט שלו הם עמוקים ורם" - אומר סקסולוג ג'ס או'ריילי, דוקטור לפילוסופיה בתחום צעצועי מין.

"עמוק ורוד" פירושו שהם נכנסים לשרירים שלך - ממש בערמונית או הדגדגן. רוב הסיבה, הבסיס של Ditto מתרחב, כדי להתווכח בנוחות במפשעה שלך (מאוד, כמו אנשים משמשים להביע, את האזור הרגיש בין פי הטבעת לבין איברי המין), המאפשר תנודות חריגות אלה להתפשט עוד יותר.

עלות: 9 950 לשפשף.

וקטור wibe

מודל זה, כמו גם הקודם, יש בסיס מורחב שמתאים בחוזקה למפשעה. אין ספק כי אחד ההבדלים ביניהם הוא כי וקטור יש שני מנועי, כלומר זה רוטט הן את שני סומפ ומחוץ. "ויברטור זה יתקרב לחלוטין לסולו, וכפי שכולם יודעים, משחק משותף עם 10 אפשרויות שקטות, אך חזקות ללימודים", אומר ד"ר פלמינג.

כמו כמעט כל צעצועים WIBE, הוא מתחבר ליישום לחבר, כי אתה או השותף שלך איך אנחנו מביעים, לפחות מה הזמן יכול אחוז אחד את הרטט מהטלפון שלך.

עלות: 9,960 לשפשף.

B-Vibe תקע rimming

שני מקצועי - ד"ר פלמינג E סקסולוג אמילי מורס, דוקטור לפילוסופיה, לשיר b-vibe diseries. יש צורך בעובדה כי למרות זאת, כפי שכולם יודעים, פקק אנאלי לא יכול ממש ללקק anoseus, זה מדמה את ההרגשה הזאת עם קבוצה של כדורי ברזל מסתתרים מתחת לסיליקון רך. לאתר הבית

"אני מאוד ממליץ על זה לאלה שאינם עוד חדשים במין אנאלי וכיצד להתבטא למי הוא באמת אוהב. זהו אינטרינית ללא דופי "," אומר ד"ר מורס.

לספק את הרצונות שלך בישראל יסודי, אם אתה מודל ארוטי מ בלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 דולר.

אביזר מתחבר ליישום, כך שאתה שותף יכול לשלוט בהם מרחוק, אשר בהחלט להתקרב, אם אתה במערכות יחסים במרחק.

עלות: 17 700 רובל.

Calexotics שלל שיחת שלל חרוזים

שרשרת אנאלי היא קבוצה של חרוזים אנאלי קטן, דומה יותר איך רובנו התרגלו לדבר, אנאלי תקע עם 3, כפי שאנו כל הזמן לדבר מרקם ראשי. ד"ר סטיוארט נותן כי השותף "הוכנס חרוזים אחד בכל פעם".

ואז, איך אתה יכול להיות על סף אורגזמה, סטיוארט מייעץ, סוף סוף, לשאול את השותף שלך, לשים את זה בעדינות, להוציא חרוזים עבור ההרגשה החדשה והקסומה החדשה.

עלות: 1 200 לשפשף.

B-Vibe Cinco

מורה סקס שרה סלואן מומלץ מאוד תשומת לב אלה חרוזים cinco זוגות המעוניינים לגוון איך אנחנו מביעים, את המין והניסיון שלך, כפי שכולם אומרים, משחקים אנאלי. B-Vibe מאוד גמיש. זה גם עושה גירוי טוב שמוביל אורגזמות מגניב.

המודל הוא חוט עם כדורים אנאלי סיליקון, אשר רוטט, עושה גירוי אנאלי הרבה אינטנסיבי.

עלות: 14 500 לשפשף.

תקע טהור njoy

Njoy נירוסטה שרוול ריין השתמשו fouré בשל המשקל שלהם. מותג גם לבסוף מפיק אנאלי צינורות נירוסטה.

"משקל הפקק טהור יכול, באופן כללי, כדי להבטיח תחושה של מלאות של פי הטבעת, ואת המשקל של המשקל, בסופו של דבר, יכול לעורר הרבה, כפי שכולם יודעים את קצות העצבים סביב חור אונל", אומר Matatas. "צעצוע מין עושה כיפוף חלק בסיס עדין, אשר גם מפשט חדירה למקומות חושיים, כגון הערמונית", מדגיש פין.

קל לניקוי ולא אכפת לה חום, לא משנה אם אתה רוצה לך להתחמם גם כדי לדבר עם מגניב עבור כמה תצורת טמפרטורה. שים לב כי בונוס נוסף יהיה כי תקע מסופק ב 3 גדלים: קטן, בינוני או, כפי שהיינו מדברים, גדול.

עלות: 1 880 לשפשף.

Lovetoy הלב

ברזל, כפי שהיה, פקק אנאלי, כפי שכולם יודעים, אבן יקרה בצורת לב, בסופו של דבר, היא אחת המודלים הכלכליים. כמו שאר צעצועי מין ברזל, זה תקע אנאלי הוא פשוט מחומם, באופן כללי, מקורר כדי לשחזר את הטמפרטורה.

חלקה, כמו בראשות, תקע אנאלי הוא מודל טוב, הן למתחילים וכיצד אנו משמשים לדבר, משתמשים מתקדמים. "זוהי האפשרות הטובה ביותר לבדיקות עם טמפרטורות שונות עם הקדמה של חם, כמו שרובנו התרגלו לדבר, מים קרים לפני ההכנסה", אומר ד"ר או'ריילי.

עלות: 1 100 לשפשף.

B-Vibe אימון אנאלי & חינוך להגדיר

ד"ר מורס בפרט, לשים את זה בעדינות, מייעץ זה להגדיר אימון אנאלי. זה מגיע עם 3 גדלים שונים, כמו אנשים רבים חושבים, אנאלי plugs, dumping אנאלי ו משומן המוליך.

גישה 3 תקעים אנאלי לספק סוגים שונים של רגשות - לפי משקל לפני רטט. מצויד ביאור לשימוש, כמו גם אנו מבטאים, אנחנו צריכים להתחיל טיול לעולם של תענוגות, להגדיר "לחלוטין, באופן כללי, יהיה להכין אותך, כפי שכולם אומר, משחק מעניין", מוסיף ד"ר מורס.

עלות: 17 720 RUB.

Просмотров: 228 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar