09:45
היה שם סלידה למין - שכפי שכולם יודעים, אני לא כל כך, וכיצד לתקן את זה?

הגיע הזמן לדבר על סקס. ליתר דיוק, על דיליל, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מתאים סקסי, שבו נשים רבות מתמודדים גם. בגלל איך העובדה כי "טיפוסי" כזה נושאים אינם מקובלים לפרסם, כמה אנשים יכולים סוף סוף להרגיש בודדים גם, כפי שאנו מבטאים, מוזר.

התוכן של המאמר

1 סקס הפך מגעיל! 2 אני חוששת שאנחנו מביעים בפעם הראשונה! 3 ציד מין בצד!

סקס או מחשבות עליו ברגע אחד הפך מגעיל? אימה מתעוררת לפני תאריך? לצוד כדי לקבל ניסיון סקסי מחוץ למערכת היחסים הנוכחית? אם משהו מתוך אחד המפורטים בשבילך הוא מוכר, מאמר זה יהיה שימושי לך. להלן הסיפורים של 3 נשים עם אינגלים דומים, גם טיפים וטיפים לכל אחד מצבים.

סקס הפך מגעיל!אני

- עם בעלי אנו חיים כמעט 8 שנים. יש לציין את מה ששנינו במשך 30, לגדול שלושה תינוקות. כולם יודעים שאנחנו שותפים מצוינים, למצוא בלתי פרסומי שפה משותפת ובכלל יחד הם מאושרים. אבל במין העתידי הקרוב התחיל להילחם בי. העובדה שהמקרה אינו בדיוק בליבידו: בן הזוג הוא היה גבוה יותר, אבל למדנו איך למצוא פשרה בשאלה זו.

אני עדיין מרגיש את ההתרגשות, כפי שאנו מבטאים, אוננות (בן הזוג שלי לא יודע על זה). סקס הוא נלהב בערך 1-2 פעמים בשבוע, אורגזמות הם כמו בן זוג, ואני ... אבל אני לא יכול להיפטר מההרגשה כי התהליך עצמו הוא מלוכלך וקפוא. עם שותפים אחרים לא היו בעיות דומות, ולא היה עוד מערכת יחסים ארוכה עם אף אחד. זה מאוד כל כך לדבר מונע ממני ליהנות אינטימיות משפיע על איכות החיים הכי סקסיים שלנו. ואפילו לא צריך לדבר על העובדה שאני עצמי מביש מחשבות כאלה, אבל אני לא יכולה לעשות שום דבר. כי עם איך אנשים התרגלו להביע אותי?

תשובה

ראשית, לא ייאוש: אתה לא לבד! כדי להבין את הדילמה, בואו לפנות לאופי הגועל. סלידה היא מנגנון נפשית אדפטיבית (מלומדת) שמכילה אותנו, סוף סוף מרוחקת מכל דבר שההרגשה הזאת תהיה, גורמת. תשוקה סקסית, להיפך, מאלץ אותנו להתקרב לאובייקט שאנחנו אוהבים.

הוא אושר כי, כפי שהיינו מדברים, קשרים קוגניטיביים בין הטלת גועל במהלך יחסי מין פעיל אינטראקציה. מחקר שנערך לאחרונה על נושא זה יש לשים היפותזה כי התרגשות סקסית פיזית הפך, יש השפעה על הגוף ואת המוח מסוגל לדכא תחושה של סלידה. זה מסביר את העובדה כי במהלך מין כמה גורם (מים של הגוף, ריחות, מעשים שונים) יכול מיד לדחוף ולנעוץ. כמובן, כולנו יודעים היטב שבמילים אחרות, אם ההתרגשות נמצאת בהתחלה, נופלת גועל. זוהי חדשות טובות, למשל, לזוגות אשר הרצונות הסקסיים שלהם לא חופפים.

אז, נסו להביא את עצמנו למדינה כמה מאיתנו כל הזמן אומר, התרגשות חזקה איך אנחנו מביעים, איך אתה מתחיל לקיים יחסי מין עם בעלי. נסה גם להבין מה בדיוק אוננות שונה ממין עם שותף. אולי יש משהו חסר לך? בטן לשלב את הרגעים האלה בחיי סקס משותף שלך. וכמובן, את האפשרות הטובה ביותר יידונו בפירוט עם סקסולוג שלך.

אני חוששת פעמים קודם!2

אני בן 21, ואני עדיין בתולה. כמעט תמיד, זה לא בפרט, אבל מעת לעת יש מחשבות לחוות יישומים עבור היכרויות. אבל יש בכלל חרדה, ואני לא יכולה להעז! אני חוששת ששום דבר לא יקרה גם בפגישה כל קשיים יתעוררו.

בכל פעם שאפשר לצאת לפגישה, נפלתי לתוך קהות חושים. למותר לציין כשמישהו הראה לי התלהבות, הייתי עצבני מאוד. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כל החברים שלי פורסמו על ידי חיי מין, וזה רק פעימות על ידי הערכה עצמית. ואכן, אני יודע שאין שום דבר מגעיל בזה בגילי זה לא, זה הפך להיות סקס. אבל מסיבה כלשהי אני מרגיש את זה לאבד זמן. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אני אאבד את הבתולים, כפי שאני אז מתמודד עם חרדה על זה?

תשובה

תקשיב לעצמי ולנסות, באופן כללי, להבין אם החרדה משפיעה על אזורים אחרים של חייך? אם זה כך, אז כרגע הגיע הזמן להתחיל לעבוד עם פסיכואנליטיסט רק לרכך את ההתראה. זה יכול להיעשות באינטרנט או בטלפון.

לשוחח עם חברים על ניסיון סקסי הראשון שלהם. כנראה הם עצבניים לא פחות ממך. אחרי הכל, בכל פעם שאנחנו נלהבים למין עם אדם בפעם הראשונה, אנו מגלים מה הוא אוהב, להסתגל אליו, לנסות לטעות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם מוצלחים צעירים אשר מחפשים טוב להופיע בפגישה, הליכה ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. כזה מרוויח די מספיק כדי לכסות לחלוטין לחלוטין את כל הכרחי.

מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה לא תלוי בחוויה המינית הקיימת.

כאשר אתה לא יכול לקבל קהות חושים לפני פגישות, יש איזה סוג של איך רוב יז הם רגילים לדבר, בהחלט חשב שזה אימה? אם כן, ואז לתקן את זה ולחשוב על כאשר רגוע. אולי אתה חושש שזה יזיק? אבל הם רגשות מגעילים באופן מסורתי של זמני, ואולי לא נראה בכלל. הכל תלוי במצב הרוח שלך. או שאתה אכפת שאתה לא יכול פשוט לעורר בגלל ההתרגשות? זכור כי זה נורמלי לחלוטין.

יש לך שיטות רבות כדי לקבל תענוג אחרת. כדי להרגיש בטוחים יותר, חילוף תוכנית פעולה עבור הגרוע ביותר, לדעתך, סקריפטים בראש שלך סוג שלך,. אבל לא לשכוח את זה בשבילך, סביר להניח, לעולם לא צריך ליישם אותם.

סקס לצוד בצד! 3

- השותף שלי עוסק בת 90. בגלל הגיבה, נראה כי הנישואים נדחים, אבל שנינו כבר תופסים את עצמם כזוג נשוי. אנחנו חייבים לומר את זה איתנו, כפי שרובנו רגילים לומר, דברים יפים, אנו מעריכים ואוהבים זה את זה, ואני שמח להתחתן איתו. אין מה להדגיש כי אני גם רוצה לשנות את היחסים שלנו. מה זה מזל רע?

הצעיר שלי יש לי את 1 ורק אחד (הן בתוכנית סקסית וביחסים בכלל). ולעתים מעת לעת יש לי רצון לחוות עם אנשים אחרים (בעצם זה נוגע למין). אני חוששת שחושה זו של לא ידועה לעולם לא תיעלם!

דיברנו על זה עם בן זוג, והוא מבין אותי, אבל זה טבעי, לא מסוגל לעזור לי. אני מבולבל. מודאג שזה משפיע על החיים שלנו בקרוב. ואני חושש להצטער שלא היה לי אף אחד אחר, כפי שכולם אומרים, ניסיון מיני למערכת יחסים עם בחור.

מה לא בסדר איתי? מה לעשות עם המחשבות האלה? הזוועה הגדולה ביותר שלי - שאני אתן בפיתוי ולהתחיל למצוא ניסיון סקסי בצד.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם גברים צעירים משגשגים, מה הולכים לנצח להסתכל על החגיגה, ללכת ישירות עם יד עם אישה יפה. זה הרווחים של זה די מספיק כדי לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

אני יודע שאני אשנא את עצמי על זה ופצע מאוד שותף. יש לי גם לומר כי הוא לא סביר אי פעם להיות מוכן יחסים חינם. עֶזרָה!

תשובה

האם אתה חושב שהפורטנר שלך אינו מוכן כמה מתבטאים, יחסים פתוחים, אבל לא שאלתי אותו. לשוחח איתו. בחר זמן כאשר שניכם נמדדים ויכולים להתמקד בשיחה. זה בהחלט יהיה להזכיר לו שאתה אוהב אותו ולהעריך את העסק שלך. שתף את החוויות שלך. תקשיב לשותף: אולי נקודת המבט שלו תפתיע אותך.

ועכשיו לחשוב על מה בדיוק אתה רוצה ממין עם אדם אחר. איך אתה מצייר את זה אינטראקציה אינטימית בדמיון שלך? תוכלו לחוות הנאה יותר מאשר עם שותף? או לקבל ניסיון בעל ערך? בכל מקרה, לעשות את התהליך הזה במחשבות שלך כפי שהוא היה ללא דופי, להביא לשלמות את כל הפרטים. תארו לעצמכם את התרחיש הטוב ביותר. הוצגה? ועכשיו נסו להבין את זה, כפי שהיינו מדברים, כזה הוא כנראה לא קורה.

NOM, לבסוף, כדי overestimate והגזמה ניסיון ופעולות במצגת שלנו. כולם יודעים שהפנטזיה ביותר אינה קשורה למציאות. אולי סקס עם בן זוג אחר יהיה לך לא נוח או אפילו מגעיל. אם השותף שלך מוכן לשלב דומה, להסתכל על האפשרויות לחוות לעשות אהבה שלישיה גם, למשל, להזמין חבר ספציפי. אחרי הכל, זה עשוי להיות לגמרי כי מגע מין אקראי בצד לא סוף סוף לעזור לך להיפטר דאגה.

הגיע הזמן לסכם. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אתה חווה את כל הצלחות המפורטות לעיל - בשום פנים ואופן לא יודעות. להיות משוכנע: הכל הוא תיקון! סקס הוא עולם שלם, גדול ורב-מגה. כדי להיראות מודעים איך זה עובד, אתה צריך להיות מסוגל לזהות את עצמי ואת הגוף שלך, גם ללמוד דברים חדשים על אנשים אשר חולקים חוויה אינטימית איתך. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 96 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar