17:20
הבחור יש זין גדול מאוד. מה לעשות?

התברר כי במהלך היכרויות, הראשון, לשים לב על הופעתו של אדם. ואם חוץ מזה, חוץ מזה, אתה מרגיש אהדה, ואז ללא בדיקה חזותית, בקושי, לעשות. לפיכך, גברים מקרוב מאוד לנסות לשקול את היופי של נשים, כגון: רגליים, רגליים, מותניים, חזה. התלהבות נעו בדיקה של מצב הנשים של איברי המין פשוט לא מופיע, כי, באופן כללי, את המאפיינים של המקום "המתוק" גבירותיי לא שונות באופן משמעותי זה מזה.

התוכן של המאמר

1 לא עושים מסקנות חפוזה 2 מעריך את המצב 3 Tune Tune 4 להירגע ולקבל הנאה!

אנחנו, הגברות, בהקשר זה, כמובן, היוו הרבה יותר קשה. סיכום הערכה של כל היתרונות זכר, כדי chagrin, מבוסס רק על ניחושים והיפותזות סבירות. כמובן, "למהר מרטין לפני סבון "אף אחד לא מתגלה, אבל התוצאות בסופו של דבר יכול להיות עצוב מאוד. לכן, אתה לא צריך לרמות את עצמך לפני. לְהַמשִׁיך נוסף.

כך עד שבתו של רגע מסוים "העניין ביותר" נשאר כמו מולי מוסתרת מאחורי 7 מנעולים.

ועכשיו מגיע הרגע הצפוי. אתה סוף סוף לפרוש עם שלך גברים. האמין ביותר חייב לקרות מדקה לרגע. באופן כללי, אתה אוהב מעולם לא, במיוחד כרגע מוגדר ברצינות למין. להתחיל להתפשט (או להתפשט חבר חבר), ו ta dat dat. אתה רואה את הפעם הראשונה בחיי: גודל היתרונות שלו מעריכים את כל הציפיות.

"אוי, אלוהים, שם הגעתי ואיפה הדברים שלי?"אולי אתה חושב.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה נפשית לא קל. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

אוֹ, להיפך, תתחיל למחוא כפיים כאשר אתה רואה חבר בגודל ענק. ואולי עם המילים: "אה, לא היה!»להתמודד עם ידית, ולהמשיך לא היה לי שום דבר?

אז עדיין לעשות במקרה זה? האם יש סיבה לדאגה גדולה בגודל של זכר pluses? בואו נבין.

על מנת להבין אם אתה מוכן להיכנס לקרבה אינטימית עם אדם כזה, יש צורך לעבור לסירוגין ארבעה שלבים של אימוץ של המציאות הבלתי נמנעת, אשר ואחריו: https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

לא עושים מסקנות חפוזה

הגברת תהיה קשה ליישם חבר גדול של הפה, גם אם יש לו את הטכניקה של הצאריסט מציצה. באופן טבעי, אם יש מפתח, אז יש טירה אליו - זין גדול מאוד בהחלט לא צריך לגרום מתחמים. אבל אתה צריך להתמודד עם השותף בקפידה, כדי לא להרוס את הנרתיק שלה לא לספק אי נוחות בתהליך של SEITIA.

כל זה, מצטער על הישר, אבסורד של סוסה svoy, ולא שונה. לְהַסכִּים, אחרי הכל, אתה לא צריך להיות רופא דבש של המדע לדעת על מעולה האפשרויות של הנרתיק של הגברת, כלומר, ביחס ליכולתו מְתִיחָה.

אחרי הכל, הדבר העיקרי בכל הגישה הנכונה. מה אתה הראשון יכול להיות ברפיון "ניסיון", אז זה על הידיים, הכתפיים, הישבן ושאר אזורים פתוחים של הגוף. בדיקה של עצמה מרתק, ובאופן ספציפי לאיבר הפוריות של גברים, כנראה רק במקרה של מחפש את האיש הזה במצב של עירום שלם או חלקי.-.ס '. בהחלט, הנשים האמיצות והקרועות ביותר יכולות להיות לגמרי מבולבל, מציע גבר כדי להראות שלך "אוצר" בתור מופע, אבל, למגרין, נשים כאלה הן מעט מאוד (ואולי זה לא קיים בכלל).

מעריך את המצב

להפעיל את המוח ולכבות את הרגש.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. שוב ושוב, לקוחות - גברים צעירים מוצלחים, מה הולכים להסתכל לטובה בפגישה, מטפלים ישירות עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לגמרי ובלתי כיסוי מלא את האובייקטים הדרושים.

במצב זה, זה יכול להיות אפילו זה יבטא קצת פילוסופית: "יש לנו מה שיש לנו". אף אחד לא תחת כירורגי הסכין לא הולך לישון, טוב, ואת מעשה הקורבנות לא להתחייב. О אם זה כואב כל כך שותף משלו. לא לבזבז זמן על הבחירה של המילים הנכונות. בכל מקרה, שיחה עם גבר שאתה, יותר מתמיד, אינם קטנים גודל חברו רק להחמיא את השותף המיני שלך.

מסכים, זה יהיה כדאי לך רק במקרה זה אם גוף הילד במאפייניו היה "pomaze בכוס" (במילים אחרות, להיפך, קטן מאוד). רק אז, אולי, יהיה צורך לטרוח מעל, זה שווה את זה כדי לחפש אותו או לא. הערכת איך הם מתפללים, היכולות שלהם עם היכולת שלך לעקוב אחר הצעד הבא.

Tune tune 3

אלה שהם נוראים, מי לא רוצה או לא מוכן, המועצה אחת - אם זמין תשוקה הדדית או הסכמה, כמובן, לדחות את זמן המין לפעול עד הזמן הטוב ביותר. אלה שעדיין נשרפים מתלהבות - בלי אנו ממליצים להמשיך. Scawno, ללטף, לא למהר. עבור הנוחות הגדולה ביותר קח תנוחת רוכב ולבקש השותף שלך במשך זמן מה לתת יוזמה בגברות.

אם אתה מרגיש כאב במהלך הכניסה של חבר הנרתיק - שאל את האיש שלך לשלם יותר זמן ליטוף (חיבה הכנה). יש צורך כדי לגוף שלך להיות נרגש למדי כי, בתורו, יקדם את ההקצאה של כמות מספקת של סיכה נרתיקי טבעי.

כמו קודם, מרגיש כאב? ואז לא שונא עם התחלה. תן לגבר שלך קצת לשחק עם המקום המתוק שלך עם שלך אצבעות על מנת להרחיב את הכניסה לנרתיק. אם בכל זאת יש לך הזדמנות להתכונן למין מראש, אז לא להיות עצלן לבקר חנות של מוצרים אינטימיים - שם יהיו הרבה שונים דברים נכונים!

להירגע ולקבל הנאה!4

כאשר אתה מרגיש שאתה באמת מוכן לפעולה מינית, נשאר רק דבר אחד - להירגע ולקבל הנאה.

מועצה למתחילים: במהלך סקס, אל תתרגל שינוי מאוד תכוף של אינטימיות עמדות לפני כן עד שאתה משוכנע מאוד של היעדר הכל רגשות כואבים.

להרגיש ולסמוך על הגוף שלך. אחרי הכל, זה אף פעם לא שובר אותך. ו כתוצאה מכך, זוכר את הדבר החשוב ביותר: כדי לקבל הנאה בלתי נשכחת, זה באמת הכרחי כדי באמת רוצה את האיש שלו! רק כדי שתוכל לחוות רגשות ורגשות חדשים וחריגים!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

דיק גדול - נושא הגאווה לגבר. אבל בפועל, הוא יכול לספק אי נוחות חמורה במיטה. בנוסף, החדירה תהיה כואבת, אפילו ליטוף אוראלי לא יהיה כל כך נלהב.באופן ספציפי ולא שונה! לא להקפיק זמן חם מוקדם יותר. סאי נשים לפעול עם תומכי נקודת המבט המרמזת כי נוכחות של חבר ענק באדם הוא פגם משמעותי במיוחד עבור הגברת. סוג של הגברת חווה אי נוחות ללא שינוי כאשר מגע מין עם כזה גברים.

Просмотров: 162 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar