15:28
איך עושים עיסוי אירוטי

חשוב לציין שהעיסוי האירוטי אינו רק אקט פיזי. זוהי חוויה חושנית שניתן ליהנות ממנה הן הנותן והן המקבל. זו יכולה להיות חוויה אינטימית שמקרבת זוגות או שזו יכולה להיות חוויה מרגשת עבור מישהו שמעולם לא חווה אותה לפני כן.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת מתן עיסוי אירוטי הוא לוודא שאתה עושה זאת בהסכמה וכבוד. המקלט צריך תמיד להרגיש בנוח, בטוח ומכובד כדי שהחוויה תהיה מהנה עבורו. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Holon.php

הנותן צריך גם להרגיש מכובד על ידי המקבל. הם צריכים לדאוג לצרכים שלהם מבלי לגרום לאדם האחר להרגיש שהוא מחויב להשיב בשום צורה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שאתה מתקשר עם בן / בת הזוג לגבי מה שהם רוצים ממך לפני ובמהלך העיסוי עצמו.

העיסוי הארוטי הוא חוויה חושנית ומרגיעה. המפתח לעשות את זה נהדר הוא כמות טובה של הכנה ותקשורת.

הכנה:

-תכנן את התאריך והשעה

-לאסוף את השמנים הנכונים, קרמים, מוזיקה, נרות וכו'.

-נקה את החלל שבו תשתמש

-צור את רשימת ההשמעה שלך ב-Spotify או צור רשימת השמעה משלך עם שירים שמרגיעים אותך

-הגדר את החדר שלך עם מגבות, נרות, כריות או פריטים רצויים אחרים

המטרה היא לגרום לבן הזוג שלך להיות מגורה ורגוע.

התחל בכך שתוודא שיש לך מקום נקי ונוח לעבוד בו. זה יכול להיות מיטה, ספה או כל משטח אחר שנוח לשניכם.

האדם שמקבל את העיסוי צריך לשכב על הבטן כשרגליים פשוקות מעט וזרועותיו לצדדים. האדם שנותן את העיסוי צריך לכרוע ברך בין רגלי השפופרת, כאשר רגל אחת משני צידי גופו של המקלט. צריך שיהיה להם גם חומר סיכה בהישג יד כדי לעשות את זה יותר מהנה גם עבורם!

אתה יכול להתחיל בעיסוי הגב והכתפיים של בן הזוג כדי לעזור להם להירגע ולהרגיש יותר בנוח. לאחר מכן זזו במורד הגב אל הישבן, הירכיים, השוקיים והרגליים לפני שהם חוזרים למעלה. אם הם נהנים ממה שאתם עושים אז כדאי שתתחילו לגעת בהם מכל עבר - אבל שימו לב לא לגעת בשום מקום רגיש או פרטי מדי עד שהם נותנים רשות!

העיסוי הארוטי הוא סוג של עיסוי הידוע מזה מאות שנים כדרך יעילה להרגעה ולהפגת מתחים. לעתים קרובות, זה נעשה עם שמן והאדם שנותן את העיסוי ישתמש בידיו, באמות הידיים, ולפעמים אפילו במרפקים כדי להפעיל לחץ על השרירים בגוף.

בחלק זה נעבור על כמה טיפים כיצד לעשות עיסוי אירוטי.

- שתהיה לך סביבה נקייה: חשוב שתהיה לך סביבה נקייה בעת ביצוע עיסוי מסוג זה. זה כולל סדינים טריים על המיטה, ניקוי משטחים שבהם אתה עשוי להשתמש לעיסוי, מגבת בקרבת מקום כשדברים מתבלגנים (כמו אם מישהו מתחיל להזיע) וכו'.

- תרגיש בנוח: האדם שמקבל את העיסוי צריך להיות נוח במהלכו כדי שיוכל ליהנות ממנו במלואו ולדעת שהוא בידיים טובות. כלומר ללא בגדים (או רק תחתונים) וללא נעליים בזמן קבלת העיסוי. צריך גם להשמיע מוזיקה או משהו אחר שהם נהנים ממנו

Просмотров: 66 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar